craftink

crafts, ideas and some tinks of the life

Το σπιτι(κο) φωτιστικό μου Ιανουαρίου 20, 2011

Filed under: Uncategorized — craftink @ 6:15 μμ
Tags:

Εδώ και λίγο καιρό, ανακάλυψα πως οι bookcrossers έχουν και καλλιτεχνικές ανησυχίες! Και μάλιστα σε αυτές τις καλλιτεχνικές ανησυχίες τους δίνουν σάρκα και οστά και μαζεύονται και φέρνουν στη ζωή κάθε ιδέα τους.

Πρόσφατα μπήκα και εγώ στην παρέα. Όχι των bookcrossers, σε αυτή είμαι πολλά χρόνια, αλλά αυτή των workshops που οργανώνουν.

Θα μπορούσα να πω ότι ήταν το κατάλληλο timming για μένα αυτά τα workshops. Μια πραγματική όαση δημιουργικότητας, κεφιού και παρέας στην φάση της ζωής μου που έψαχνα κάτι σαν τρελή. Μου κακοφαινόταν που εδώ στην Ελλάδα δεν είχα τις ευκαιρίες που είχα στη Βρετανία για να βρω καινούρια χόμπι και ενδιαφέροντα και να αναπτύξω καινούρια skills. Και εκεί που είχα απελπιστεί εμφανίστηκε η Mafalda και το in my closet. .

Η μαγική λοιπόν αυτή κουζίνα της γίνεται το εργαστήριο που γεμίζει χαρτόνια, κόλλες, υφάσματα, κουμπιά και ένα κάρο εργαλεία. Κάθε φορά που μου ανακοινώνεται το θέμα του επόμενου workshop βρίσκομαι σε κατάσταση ψαξίματος ιδεών. Και χαίρομαι τόσο, μα τόσο πολύ που συναντάω όλα αυτά τα γνώριμα πρόσωπα, αλλά ίσως και μερικά καινούρια.

Την προηγούμενη Κυριακή λοιπόν έφτιαξα ένα υπέροχο φωτιστικό.

Ξεκίνησα έχοντας άλλη ιδέα στο μυαλό μου. Εδώ και πολύ καιρό, πολλά χρόνια για την ακρίβεια θέλω να αποκτήσω ένα κρεμαστό φωτιστικό σε σχήμα αστεριού σαν αυτό

Βρήκα λοιπόν οδηγίες εδώ και το ανάπτυγμα εδώ και τα εκτύπωσα σε Α4. δεν σκέφτηκα βέβαια ότι το φωτιστικό που θα φτιάχναμε δεν θα είχε μέσα λαμπάκια από χριστουγεννιάτικο δέντρο αλλά κανονικό ντουί και λάμπα. Οπότε το σχέδιο μου εγκαταλείφθηκε. Ίσως κάποια στιγμή προσπαθήσω μόνη μου αλλά πρέπει να δω πως θα εκτυπώσω το ανάπτυγμα σε μεγαλύτερο χαρτί….

Αυτό που έκανα τελικά ίσως μοιάζει λίγο με το σπίτι που θα μπορούσε να κατοικεί η Coraline και τώρα που το βλέπω στα χρώματα από τη σκηνή στο τούνελ. Και φυσικά αξιαγάπητο! Το έχω βάλει απέναντί μου και το θαυμάζω. Μα θαυμάστε το και εσείς!

Θα ομολογήσω ότι πήρε αρκετές ώρες για την κατασκευή του και ότι υπήρχε πρότυπο φωτιστικό σπιτάκι που βασίστηκα σχεδόν αποκλειστικά για την διακόσμηση και τις λεπτομέρειες επειδή το πρωτότυπο μου άρεσε πολύ. Για περισσότερες πληροφορίες το αρχικό post στο blog της mafaldaq έχει κατατοπιστικότατες οδηγίες. (Αν και για να λέμε την αλήθεια χωρίς τη βοήθειά της στη κατασκευή δεν νομίζω να είχα αυτό το αποτέλεσμα! Επειδή το χαρτόνι είναι αρκετά σκούρο δεν λειτουργεί ακριβώς σαν λάμπα άλλα είναι πολύ ατμοσφαιρικό. Τουλάχιστον αν δεν φοβάσαι ότι θα ξυπνήσεις με κουμπιά για μάτια!

 

2 Responses to “Το σπιτι(κο) φωτιστικό μου”

  1. mafaldaq Says:

    Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου κορίτσι! Άντε και σε άλλες δημιουργίες!

  2. e. Says:

    Μια ιδέα για το ανάπτυγμα του αστεριού είναι να πας σε ένα φωτοτυπείο να σου κάνουν μεγέθυνση της εκτύπωσης.
    Το σπιτάκι πραγματικά πολύ ωραίο.


Σχολιάστε

