craftink

crafts, ideas and some tinks of the life

Knitter’s Santa 22 Δεκεμβρίου, 2011

Filed under: Uncategorized — craftink @ 6:13 μμ
Tags: , ,

Προχθές πρόσεξα στο twitter αυτόν το διαγωνισμό. Επειδή είχα ήδη κάτι φτιάξει για της φίλη μου την Λούλου (ναι αυτή για την οποία είχα φτιάξει και τα μωβ σκουλαρίκια) αποφάσισα να ανεβάσω τη φωτογραφία στο facebook και να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου.

Αυτό που της έστειλα λοιπόν σαν χριστουγεννιάτικο δωράκι ήταν μία μεταλλική κούπα που την έντυσα με ένα χειροποίητο πουλοβεράκι, η αλλιώς ένα mug cozy. Την ιδέα την πήρα από ένα περιοδικό που αγόρασα από το Belfast και η Λούλου είχε αναφέρει ότι της άρεσαν αυτά τα mug cozies. Το δωράκι φυσικά ολοκληρώθηκε και με ένα μεγάλο σακούλι μαύρο τσάι (το αγαπημένο της), τοποθετημένα όλα μέσα σε ένα κουτάκι και πακεταρισμένα για το μακρύ ταξίδι τους.

Αφού ανέβασα την φωτογραφία από το πλεκτό μου λοιπόν (και ντρεπομαι που το λέω) σπάμαρα ανελέητα όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου για να κάνουν like. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τους έλεγα να βρούνε και δικούς τους φίλους να κάνουν Like και αυτοί.

Και ένας από τους φίλους μου μου έστειλε αυτό. Ομολογώ ότι περιγράφει απόλυτα την περίπτωση…

Ναι, το ξέρω, αυτό δεν είναι τρόπος για να κερδίσεις με την αξία σου αλλά το έπαθλο ήταν μεγαλειώδες για μια crafter. 100 λίρες σε βιβλία για crafting! Ω ναι! Και δωρεάν αποστολή! Ω ναι ναι! Και επίσης όσοι με ξέρουν ξέρουν ότι είμαι πεισματάρα. Και δεν μου αρέσει να χάνω. Καθόλου όμως! Οπότε πολλοί βοήθησαν με τον τρόπο τους. Και έχω πει ήδη ότι τους χρωστάω χειροποίητο δωράκι. Ήδη ο Αντώνης έχει ζητήσει τερλίκια και η Αννα σκούφο και γατάκια.

Η μάχη ήταν δύσκολη, γιατί όπως φαίνεται είχα να αντιμετωπίσω μια εξίσου πεισματάρα διαιωνιζόμενη με εμένα που μέχρι τελευταία στιγμή κυνηγούσαμε Likes. Πρέπει να μας μίσησε πολύς κόσμος για το σπαμαρισμα. Αλλά δεν το κάνω συχνά. Ποτέ δηλαδή, αλλά να είπαμε!

Και τελικά κέρδισα! Και μόλις πριν λίγο έστειλα τα βιβλία που θέλω.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Knit Fix

Problem Solving for Knitters
by Lisa Kartus
Publisher: Interweave Press
Edition: Spiral bound
ISBN 13/EAN: 9781596680111
Stock: 16
Carton Qty: 36
Size: 235 x 178 mm
Illustrations: 100
Pages: 112
Από αυτό το βιβλίο έχω μεγάλες προσδοκίες. Το διάλεξα γιατί βαρέθηκα να ξεπλέκω τα πλεκτά μου όταν συνειδητοποιώ ότι κάνω λάθος! Και επιτέλους! Κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να γίνονται πιο ευκολα οι διορθώσεις!!!

Scarf Style

Innovative to traditional, 31 inspirational styles to knit and crochet
by Pam Allen
Publisher: Interweave Press
Edition: Paperback
ISBN 13/EAN: 9781931499545
Stock: 6
Carton Qty: 32
Size: 229 x 215 mm
Illustrations: 100
Pages: 152

Αυτό το βιβλίο το διάλεξα για να δω ιδέες για δώρα. Πολλοί φίλοι μου ζητάνε κασκόλ για δώρο όταν μαθαίνουν ότι πλέκω. Αυτό βέβαια μερικές φορές είναι εκνευριστικό, γιατί δεν είμαι πλεκτομηχανή, αλλά πλέκω για την προσωπική μου ευχαρίστηση. Παρόλα αυτλα το κασκόλ είναι και εύκολο και πρακτικό δώρο σε κάποιον, αλλά βαριέμαι αφόρητα τα απλά ίσια κασκόλ. Και είδα ότι έχει διάφορα ενδιαφέροντα σχέδια μέσα οπότε…γιατί όχι?

Sock Knitting Master Class (with DVD)

Innovative Techniques & Patterns from Top Designers
by Ann Budd
Publisher: Interweave Press
Edition: Mixed media product
Publication: 22 June 2011
ISBN 13/EAN: 9781596683129
Stock: 50+
Carton Qty: 20
Size: 228 x 216 mm
Illustrations: Colour throughout
Pages: 160

Αυτό το βιβλίο μου το σύστησε μια φίλη πλέκτρια, η Δέσποινα . Ήρθε η ώρα να μάθω να πλέκω κάλτσες. Ναι, ήρθε αυτή η ώρα.  Γιατί και αυτές είναι ένα πολύ ωραίο δωράκι. Και πρέπει να βελτιώσω και την τεχνική μου. Και αυτό το βιβλίο το παίνεψε πολύ η Δέσποινα. Και έχει και DVD. Και εγώ είμαι οπτικός τύπος. Bingo!

Vintage Modern Knits

Contemporary designs using classic techniques
by Courtney Kelley
Kate Osborn
Publisher: Interweave Press
Edition: Paperback
Publication: 27 January 2011
ISBN 13/EAN: 9781596682405
Stock: 50+
Carton Qty: 20
Size: 228 x 216 mm
Illustrations: 180
Pages: 160

Αυτό το βιβλίο δεν ξέρω αν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ. Έχει πολύ ωραία σχέδια. ΠΑΡΑ πολυ ωραία σχέδια. Αλλά και αρκετά δύσκολα. Δεν ξέρω αν μπορώ και τί μπορώ να πλέξω από εδώ μέσα. Αλλά το ήθελα στη βιβλιοθήκη μου. Για μελλοντική χρήση ίσως….

Fair Isle Basics & Beyond

by Kara Warner
Publisher: House of White Birches
Edition: Paperback
Publication: 25 November 2011
ISBN 13/EAN: 9781592173372
Stock: 17
Carton Qty: 72
Size: 274 x 204 mm
Illustrations: 70
Pages: 48

Μου αρέσει πολύ το colorwork. Και από τα σχέδια που είχε στο raverly περιμένω και από αυτό το βιβλίο κάτι πολύ καλό. Και πολλά από αυτά είναι μικρά πραγματάκια. Γαντάκια, σκουφάκια και τέτοια όποτε τέλεια για δωράκια και αυτό!

Best of Knitscene

A Collection of Simple, Stylish & Spirited Knits
by Lisa Shroyer
Publisher: Interweave Press
Edition: Paperback
Publication: 12 October 2011
ISBN 13/EAN: 9781596683266
Stock: 50+
Carton Qty: 20
Size: 255 x 216 mm
Illustrations: 120
Pages: 144

Το τελευταίο βιβλίο δεν είναι για μένα. Είναι για τη φίλη μου την Ιωάννα. Μόλις έμαθα ότι κέρδισα της είπα να μπει και να διαλέξει όποιο βιβλίο θέλει για χριστουγεννιάτικο δώρο. Μου είχε πει από καιρό ότι θέλει να αρχίσει να αγοράζει βιβλία και χαίρομαι που θα της κάνω δώρο το πρώτο της συλλογής της. Μου είπε οτι έχει πολύ ωραίες ζακέτες που θέλει καποια στιγμή να πλέξει.

Δεν βλέπω την ώρα να φτάσουν τα βιβλιαράκια μου!!!! Κοιτάξτε! Από τη χαρά της η κούπα μου άρχισε να πετάει τα ρούχα της (:P)

 

1 Responses to “Knitter’s Santa”

  1. mafaldaq Says:

    Άντε ρε κορίτσι και πάντα τέτοια! Και δεν πειράζει και λίγο σπάμαρισμα! Κάνει καλό άμα χαίρονται οι φίλοι!


Σχολιάστε